Κυριακή, Φεβρουαρίου 14, 2010

Λεξικό αντρών - γυναικών !!!!

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Ναι = Όχι....... Όχι = Ναι
Λυπάµαι = Θα µε θυµηθείς
Χρειάζοµαι = Θέλω
Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι η δική µου
Κάνε ότι καταλαßαίνεις = Αυτό θα µου το πληρώσεις
Πρέπει να µιλήσουµε = Έχω να σου κάνω παράπονα
Φυσικά κάν' το άµα θέλεις = Μη το τολµήσεις να το κάνεις
Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα!
Είσαι και πολύ άνδρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισµά;
Σήµερα είσαι πολύ ευγενικός µαζί µου = Μήπως, λέω µήπως, σκέφτεσαι πάλι το sex;
Σßήσε το φως = Έχω κυτταρίτιδα
Η κουζίνα δεν µε ßολεύει καθόλου = Θέλω καινούριο σπίτι/ διαµέρισµα
Χρειάζοµαι νέες κουρτίνες = και χαλιά, έπιπλα, γούνα...
Άκουσα έναν θόρυßο = Έχω καταλάßει ότι σε πήρε ο ύπνος
Μ' αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριßό
Πόσο πολύ µ' αγαπάς; = Έκανα κάτι που µάλλον δε θα σ' αρέσει
Όχι τίποτα! Ειλικρινά! = Απλά, είσαι και πολύ µ*λ*κας, ρε παιδάκι µου

ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ

Πεινάω = Πεινάω
Νυστάζω = Νυστάζω
Και τι έγινε; = Ουφ ρε παιδάκι µου. Μη το κάνεις θέµα
Ναι, ωραίο κούρεµα = Πριν το είχε καλύτερα το µαλλί
Πάµε σινεµά; = Θέλω SEX!
Πάµε για φαγητό; = Θέλω SEX!
Να σε πάρω τηλέφωνο = Θέλω SEX!
Πάµε για χορό; = Θέλω SEX!
Πιασµένη φαίνεσαι. Να σου κάνω µασάζ; = Θέλω να κάνουµε έρωτα
Καλά, τι σ' έπιασε τώρα; = Χµµµ...µάλλον δεν θα γαµ...ε απόψε
Θέλεις να συζητήσουµε; = Θέλω να κάνω καλή εντύπωση για να πιστέψεις ότι είµαι άτοµο µε επίπεδο και ίσως τότε µου την κάτσεις
Θέλεις να µε παντρευτείς; = Θέλω να είσαι παράνοµη όταν σε τσακώσω µε άλλους στο κρεßάτι.....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου