Παρασκευή, Απριλίου 10, 2009

Αγορά αυτοκινήτου-Μεγάλη πτώση πωλήσεων και το Μάρτιο

Ιδιαίτερα προβλήματα εξακολουθεί να παρουσιάζει η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, καθώς και το Μάρτιο του 2009 οι πωλήσεις σημείωσαν κατακόρυφη πτώση κατά 40,3%. Στην ελληνική αγορά που πλέον κινείται στα επίπεδα του 1998, σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των πωλήσεων, ο πρώτος μήνας της Άνοιξης συνοδεύτηκε με 13.373 ταξινομήσεις, τη στιγμή που πέρυσι οι πωλήσεις είχαν καταγραφεί στα επίπεδα των 22.396 μονάδων.

Διόλου αισιόδοξα δεν είναι και τα στοιχεία που προκύπτουν για το πρώτο τρίμηνο του 2009, καθώς οι πωλήσεις εμφανίζουν κάμψη 37,9% με τις εισαγωγικές εταιρίες στο σύνολο τους να εμφανίζουν απώλειες που ξεκινούν από 8% και ξεπερνούν και το 50% σε πολλές περιπτώσεις.

Στον πίνακα των πωλήσεων η Toyota καταλαμβάνει την πρώτη θέση με 1.582 πωλήσεις εμφανίζοντας ωστόσο απώλειες 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι VW με Ford που βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα αν και καταγράφουν απώλειες 32,6% και 3,3% αντίστοιχα.

Μεγάλες απώλειες εμφανίζουν το Μήνα Μάρτιο, η Hyundai 44,3%, Nissan 50,6%, Suzuki 47%, Skoda 49,5%, Seat 66%, Kia60,2%, Mazda 54,7%, Citroen 65,9%, BMW, 72,7%, Mini 48%, Lexus 59%, Porsche 50% κα. Κερδισμένες τόσο για το Μάρτιο όσο και στο τρίμηνο του 2009 είναι οι φίρμες Renault και Alfa Romeo. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η εξέλιξη των πωλήσεων στους επόμενους 4 μήνες μετά και την ανακοίνωση των μέτρων για την τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου.

http://www.ana-mpa.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου