Τετάρτη, Απριλίου 15, 2009

Με διαφημίσεις στο MTV προσελκύει νέους στις ευρωεκλογές η ΕΕ

Είναι χαρακτηριστικό ότι η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις ευρωεκλογές έχει μειωθεί εντυπωσιακά, ενώ η συμμετοχή των ψηφοφόρων ηλικίας 18-25 ετών είναι ακόμα μικρότερη. Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε να καταφύγει στη συνεργασία του μουσικού τηλεοπτικού δικτύου MTV για μια σειρά από διαφημιστικά σποτς, φιλοδοξώντας να προσελκύσει το ενδιαφέρον των νέων για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου. «Είναι ανάγκη να πλησιάσουμε περισσότερο τους πολίτες», είπε η Μαργκότ Βάλστρομ, επίτροπος της ΕΕ αρμόδια για την επικοινωνία. «Για μένα αυτό αποτελεί μια ακόμα μέθοδο επικοινωνίας που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε, εάν θέλουμε να κινητοποιήσουμε τους νέους ανθρώπους ώστε να κάνουν χρήση του εκλογικού τους δικαιώματος», είπε η κυρία Βάλστρομ στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Είναι χαρακτηριστικό ότι η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωκοινοβουλίου έχει μειωθεί εντυπωσιακά. Από 63% που ήταν το 1979 όταν έγιναν για πρώτη φορά, μειώθηκε σε 46% στις τελευταίες ευρωεκλογές το 2004, ενώ η συμμετοχή των ψηφοφόρων ηλικίας 18-25 ετών υπήρξε ακόμα μικρότερη. Δεν είναι η πρώτη φορά που το MTV χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση της νεολαίας σχετικά με την πολιτική. Από το 1992 το τηλεοπτικό δίκτυο άρχισε να προβάλλει σποτς της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Rock the Vote, στα οποία διάσημα αστέρια όπως η Μαντόνα προπαγάνδιζαν τη συμμετοχή των νέων στις αμερικανικές εκλογές, χωρίς να υποστηρίζουν κάποιο συγκεκριμένο κόμμα.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου